Si Gadis

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Nurul Atiqah. The owner of this blog. Me,sweet9teen. Please replace this with yours.

Entries Owner Link Visit

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Put your name
Others:   
Aku :




Aku takut sangat dengan trial aku , macam tak best je resultnye . Ya Allah , aku nak sangat ade A dan banyak A , tapi ?Aku yang pemalas kenape !
 tapi bile kawan-2 aku habis paper , dorank mesti bincang-2 Oh no . Aku paling tak suke macam gini , aku stress . Tolonglah kawan-2 jgn la bincang . Aku takut jawapan aku salah :(
Hanya Allah saje tempat aku menyatakan perasaan ku ini . Semoga SPM nanti aku akan lebih happy time jawab paper dan menanti result yang cemerlang . AMINNNNN ....

Kadang-2 aku terpiker ape lah akan jadi dengan mase depan aku kan , dapat ke aku jadi seorang guru ? Lepas spm ni , aku nak kemane ? Ibu suroh sangat aku amek STAM , tapi aku takut dan tak bape minat , susah STAM , bnyk sgt kene hafal , Tolonglah faham ika ibu . Aku nak amek STPM haraplah dapat . Dan perkara yang aku paling tak sabar after Spm ialah nak amek lesen . Hihi . Nak bawak kereta . Bestnyaaa . Pergi kemane saje . Yuhuuuu ;)
Semoga kehidupan aku berjaya ;D


Tengok kawan kite sorang ni , cantikkan . Lagi-2 time dia bertudung . Ohh comel sangat .
Terima kasih awak cantikkan blog kita ;) Dan selalu bagi semangat kat kite . Kite doakan awak semoge awak akan jumpe insan yang betul-2 mencintai dan menghargai awak walaupun bukan sekarang tapi mesti ade punye , satu hari nanti . InsyaAllah :) Jangan lah sedih-2 okay .
 Sayang Shidah :*


Older Post | Newer Post