Si Gadis

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Nurul Atiqah. The owner of this blog. Me,sweet9teen. Please replace this with yours.

Entries Owner Link Visit

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Put your name
Others:   
Bantulah hambamu ini Ya Allah




Assalamualaikum (: Buntu lah , nak ke tak aa STAM tu ? Nak STPM , kalau amek STAM takut tak boleh bawak . Tapi ibu abah beriye sangat suroh amek STAM . Tapi susah lah . Buntu sgt ni . " Ya Allah berikan lah aku petunjuk ya Allah kemane aku selepas spm ni . Dimane aku teros menuntut ilmu . Ya Allah bantulah hambamu ini . " Tapi otak aku pilih STPM . InsyaAllah ade rezeki aku amek STPM dekat bandar penawar .Tapi kalau result aku cemerlang cnform lah mohon u kan . Aminnnnn . semoge result aku CEMERLANG .

Jap gambar kat atas tu pelik -,- tade kene mengena dengan perasaan aku . HAHA .
Okbai :D


Older Post | Newer Post